andra avenyn och promenad

efter vi slutat idag, så gick jag och carro upp till stefan för att snacka om alla böcker som vi skulle få. 1 av dem verkade riktigt bra, och dessutom har vi fått en tid att göra våra test. hjälp, undra om jag orkar ridningen den dagen..
jag, jennipher och carro satte oss sedan och kollade det sista avsnittet på andra avenyn. jag var helt frustrerad där ett tag. och vad fan är det för slut då?! jag blev vansinnig!!
Efter middagen gick jag och jennipher ut och gick ca 7 km. det var väldigt skönt att komma ut ett tag och prata. kan bli väldigt frustrerad på personer ibland. kan väl säga att vi båda var en aningen förbannade när vi gav oss ut. men nu har vi nog lugnat oss en del och ska in i duschen strax.

Hur skönt känns det inte att kunna börja lyssna på gyllene tider igen då? :D

♥ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0