Få ett slut

Kan detta aldrig ha ett slut?!
Inatt vaknade jag klockan 4. C skickade sms strax efter och sa att han nu var i gbg och snart var hemma. skickade tillbaka och han ringde upp. Pratade ett tag och när vi skulle lägga på hörde jag ljudet från när man sätter i telefonen i hållaren. Jag blev livrädd, C sa åt mig att försöka strunta i det och sova. Lade på och var skiträdd. Inte långt senare hör jag en massa pip. Någon trycker på spisens touchknappar. flera gånger. Jag var så jävla rädd. Tårarna rann nerför kinderna och jag ville ingenting hellre än att gå upp och lägga mig. Men samtidigt vågade jag inte.

Borde jag vara rädd när jag nu faktiskt VET vad som händer?

Kommentarer
Postat av: Hanna

men usch va läskigt!

2008-05-02 @ 11:12:06
URL: http://sillymee.blogg.se
Postat av: Hanna

men usch va läskigt!

2008-05-02 @ 11:12:19
URL: http://sillymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0