Filmtime

Det är konstigt med nudlar, man kan bli helt beroende av dem, och helt plötsligt blir man sådär illamående och gör allting för att slippa se eller känna lukten på skiten. Jag har varit i båda perioderna, men just nu så är nudlar så jävla gott så det finns inte! Speciellt efter lite promenader och så :) Så jag och jennipher gjorde en massa nudlar och kollade bonde söker fru. Bögen, hur snygg är inte han då?! och gård med pool badminton- och beachvollyboll plan, skit snyggt stall, fina hästar, lastbil och allting? hmm...

Nu har vi REDAN lagt oss, tänkte kolla på livet är en slager innan vi somnar jag och jennipher. tycker om svenska filmer. just därför måste jag se jalla jalla snart igen. kommer aldrig glömma då jag och anna gick på den på bio. vi tyckte inte riktigt den var barnvänlig på den tiden om man säger så :P

Tyckte också det var lite kul att jag och c blev tillsammans på förintelsens minnesdag? haha. lyckat.

Njae, men god natt då :)          ♥ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0