Godnatt

Orkade inte vara kvar på skolan efter att vi kollat på djäuvel bär prada idag, så jag och jennipher tog oss en 6 kms tripp runt sätila. köpte redbull bara och vände. haha. vi är la roliga. vi åt sedan kvällsmat tillsammans med Emma och Åmål. Satt sedan ute vid rökrutan en bra stund och tjötade tillsammans med dem. Nice.

Har nu suttit och pratat med i telefon i nästan 1 timme. Fått oss några goda skratt och sådär, så nu har Jennipher övergått till sig och det är dags för sängen. Nästan tidigt att lägga sig nu ju :) Och inatt är jag också ensam. Tur att jag har min egna lilla stjärnhimmel. undrar fortfarande vem det är som roade sig med att sätta upp dem..

Godnatt!          ♥ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0