Hästkunskap

Tror inte jag uppfattade alla ord Jonna sa till mig igår. Har blivit många sena kvällar och tidiga mornar det senaste. Inte alls bra, man blir trött! Men man tvingar sig inte direkt att vara uppe.
Känns det så bra att vara på strömma nu för att det är fint väder och att man kan vara ute hela dagarna och kvällarna? Jag antar det :)
Sovmorgon idag, men som vanligt  blev det att gå upp i tid för att äta frukost. Sen hade vi häst med Agge. Vet inte riktigt om jag kommer att bli klar med mina uppgifter nere i stallet. Har ganska mycket kvar att fixa med, samtidigt som vi inte har så mycket lektioner kvar. Men får väl hoppas att lite extra lektioner kommer in med Lena och att Charlotte kan godkänna mina fina ryckingar, speciellt av Arthur och Vicky :) Och min dm på Blondie. haha.

♥  Ida

Kommentarer
Postat av: Jonna

märkte att du var lite borta på slutet. så då insåg jag att jag kanske skulle låta dig sova istället för att jag skulle ligga och tjöta med någon som ändå inte hörde allt jag sa :P haha

2008-05-14 @ 13:38:56
URL: http://rum311.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0