Jobbdag

Gissa om det var skönt att vakna kl 7 imorse och fortsätta sova tills 9 då jag började? :D
Mina 8 timmar idag har gått fort. Var ute litegrann innan vi åkte in till stan. Jag köpte mig 2 par skor, och lite annat smått och gott. Det var också ytterligare ett stort bevis på att min bror är fruktansvärt bortskämd!! Han bara klagade HELA tiden, fastän han fick en billabong tröja, puma skor och ett par firefly byxor. Han är så jävla bortskämd! Allting går liksom på runt 2000 lappen och han säger knappt tack? Han ska ha stryk.

Har slutat nu, och funderar på att ta en dusch och kika igenom kläder. Funderar på vad som händer senare..


Vet att det ser ut som jag borde ha elefantfötter, men nej. Som högst 38 ;)


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Haha, söt barn, tänk om jag skulle lägga ut kort på mina skor? Skulle ju vara jätte stora ;) Jag har elefant fötter :) Men riktigt snygga skor. Du blev sjukt snygg i håret också..

2008-05-31 @ 20:11:49
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0