Kalas

Blev ganska tidig läggdags igår. I alla fall runt 23. Pappa skulle ha sängen, så det var bara att flytta på sig :P

Började kl 10 och jobba imorse. Dagen har faktiskt gått snabbt att jobba, tack gode gud för det. Var inte på direkt jobbhumör idag.. Men det gick bra! Klockan 3 kom C, och kl 4 började kalaset för rasse. vi var i alla fall 15-20 pers hemma. Efter jag slutat myste jag och C en massa, kommer ju inte träffas alls mycket nu framöver. :(
Klockan 7 kom Jonna och hämtade mig och älsk åkte. Sitter och äter smörgåstårta och päronsaft nu framför parlamentet med Carro och Jennipher. Har kollat andra avenyn också.. Fast det är bland det sämsta jag sett, mestadels för att allt känns så fruktansvärt planerat och mer inlevelse skulle väl inte skada, så blir man liksom fast vid det. samam med våra bästa år. Fattar inte varför, men fast blir man, det är hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0