party och så

Igår blev det att göra sig iordning, kanske lite för sent. Pappa skjutsade mig och Jennipher till bussen, och vi tog också bussen upp till sjöbo på förfest hos Kim. Var där tills ca 11 då vi drog ner till stan ett gäng. Träffade Ellinor och fick väl ganska mycket panik nör hela swing bestod av enbart rockare. Där kunde vi fan inte vara kvar, så vi drog till tonic, där det inte knappt var ngt folk. suck. vi gick och kollade x&y och door21, men båda var stängda. typiskt? vi gick till tonic i alla fall. Det kom iaf lite folk dit, och Tessan kom och joinade oss. Vid 2 blev det kebabrulle och sen hemfärd till C.

Vaknade lika tidigt som vanligt imorse. Fattar inte varför? Gick inte upp förrän sent iaf. Sen hade jag och C lite "kul" hela förmiddagen. Ganska många skratt från hans sida, men..? haha. det blir väl väl.
Åkte sedan ner till stan och gick skilda vägar. jag och jennipher köpte biljetter till IFE, gick också lite i affärer och jag lyckades köpa en bh. vilket behövs för våra dumma linnen, Sofie..
Gick sedan på IFE. Hade det niice, fastän det var lite.. aa. dumma människor om man säger så. orkar inte gå närmare in på det där.. Men annars var det helt okej, matchen kunde varit bättre, de var väldigt defensiva i sitt spel det sista, men.. Va fan, dem vann! ;)

Åkte hem, och nu ska jag strax in i duschen. fick slänga in kläderna i tvätten direkt, dåligt med kläder hemma nu.. Kicki kommer om ca 1 timma, så åker vi in till stan och sådär. krogen senare. om det vill sig. haha.

Kommentarer
Postat av: La-Bella

Rolig dag!

TC

2008-05-03 @ 19:29:04
URL: http://labellos.blogg.se
Postat av: Sofie

hahaha :D
det är faktiskt mer som klänningar tkr jag :P

2008-05-04 @ 01:59:18
URL: http://sottifie.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0