Ridprov och klippning.

Ridprovet gick väl sådär.. Hade kunnat gå bättre. Dressyren var väl ganska okej tyckte jag. Men det finns väl alltid saker där att förbättra. stilhoppningen gick väl desto värre får jag väl säga. Kasanova är väl kanske inte den bästa hästen att ha om man inte brukar hoppa. Är kanske synd att säga att jag är så van på den punkten. Men Lena kom med bra saker, saker som man vet stämmer, men man kanske inte får höra så ofta och därför inte tränar på speciellt mycket heller. Jag SKA bättra mig i varje fall, och det hoppas jag märks när projektet är avklarat också!

Åkte till stan efteråt och klippte mig. mamma tycker väl egentligen inte om när det är så ljust (visste att hon skulle klaga) men det får gå. älskar att kunna vara blond igen! Lägger in kort senare..
Nu ligger jag ute i solen och dör snart av värmeslag! Jag som precis kommit ut.. :( inte bättre att det tydligen ska bli rekord varmt i helgen!
Njae, gå in nu till pappas förfest, sedan får vi se vad som händer..

Kommentarer
Postat av: Carro

man får väll hoppas att det syns sen =).

du glömde ju skriva att Lena hade hittat din blogg & läst den =P haha

2008-05-30 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0