Skoltrött

Satt uppe och pluggade hur länge som helst igår. Men eftersom ingenting av det intresserar mig, så satte sig ingenting på hjärnan. vi började plugga vid 7, jag satt uppe till 1. Sedan kunde jag heller inte sova när jag väl lagt mig. Berodde väl mest på att jag visste att jag provet skulle gå åt helvete. Just därför går jag inte på min svenska lektion idag. Behöver mer tid på mig att plugga. Sist jag hade betygsamtal förstod till och med Anna när jag berättade saker för henne, tro det eller ej. hallelulija! Får hoppas hon förstår det här också, hon kommer vara på jakt efter mig hela veckan. Får hoppas jag kan göra det på torsdag eller i värsta fall på fredag, även om jag ska ha grammar check då i engelskan också. Åh, orkar inte.


Men måste vara lite glad idag, grattis till mig och c som har 1/3 dels år idag. <3

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0