Skönt

Efter maten gick jag och jennipher till sätila. Köpte oss lite nudlar eftersom vi var så sugna på det. Köpte oss också glass och annat gott. Gick hem också naturligtvis. Var med Andreas, John, Johanna och lite andra folk och gick till fotbollsplanen. Hade en kul stund där, filmade John en massa och det ska jag lägga ut på youtube sedan. Weeii ;) Åt kvällsmat och satte oss sedan vid rökrutan där vi suttit tills nu. Varit hos Jenny en stund också. Kallt, men ändå skönt ute. Även om det bara är 7+ och jag skakade som en idiot.
Men min och John diskussion var ju enbart bäst. "och vad vill du ditt jävla fan?" Är nog en replik som betyder att Jennipher inte ska lägga sig i tror jag. men kul var det :P
Dessutom har jag fått ständiga uppdateringar från Malin och Tommi angående IFE matchen, och självklart slog de IFK med 3-0. Duktigt gjort av dem tycker jag allt. Men vadå, IFE ska ju vinna allsvenskan i år?

Har haft en underbar kväll faktiskt. Vet inte varför just denna varit annorlunda, men hela denna dagen har bara känts så bra. Kanske är för att vi varit ute hela dagen också.

Imorgon ska vi göra upp om platsen, John. Förbered dig på krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0