sommarmorgon

Sovmorgon idag, men gick ändå upp mellan 7 och halv 8 för att äta frukost, duktigt va? ;)
Uppackningen gick ju sådär igår. Började inte ens, så antar att det är det man får syssla med fram till Jennipher kommer tillbaka från sin eng. B. Städade var jag så duktig som gjorde innan min apu, så rent är det iaf :)

Undra vad man ska hitta på idag? Först och främst har vi ju bara 3 lektioner. Förstår inte varför dem lägger upp det på detta viset, med massa håltimmar och liknande. Behöver man det? Det är väl bättre att man slutar tidigt eller får en lång sovmorgon. vilket egentligen inte heller gynnar oss om vi vill ha frukost. Idag blir det iaf sv. B, arb m. häst och idrott. Spelar vi brännboll nu igen dör jag, det är nog bland det värsta jag vet. Men det märker vi.
Kanske hade en promenad i detta vädret inte varit fel? Blåser dock en hel del här idag. Kanske är det skönt med inte en alltför stekande sol när man ska gå ut är skönt också :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Okej, har tänkt köpa den länge nu. men balkong möblerna blir det nog inte ändå.

2008-05-12 @ 19:42:43
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0