Stallövningar

Pluggade faktiskt mitt på dagen idag. åh, herregud. känner mig duktig att jag iaf har tagit ett steg närmare till att bli klar med den där skiten. Sen är iaf den ur världen.
Annars har vi bara varit i stallet och grejat med våra kompendium. Har bara en sak kvar nu, att lyfta ben ergonomiskt. Tänker vänta med det, Lena ska INTE få se mig göra det. Detta med tanke på att hon alltid säger att man gör fel, oavsett vad man gör i princip. haha. Så det får bli någon annan. Typ Kent :P
Getingen fick flipp idag också då hon inte fick ha på sig sitt halsband i stallet som hon vetat om i 2 år att hon inte får ha så hon drog från stallet och kommer att få IG i alla ämnen som har med hästarna att göra. Smart, tjejen ;)

Nu blir det att dra iväg och käka tacos! Mmm.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0