Stan

Dusch, sedan till hälften springa iväg med hunden in till stan. Mötte Jonna väl inne och gick för att kolla på en locktång. Men vet inte om det är värt att köpa, jag tycker ju inte ens om att ha lockigt hår?
Mötte sedan Jennipher och köpte munkar. Jonna lämnade oss och efter Mira fått vatten av Cbadh på pressbyrån drog vi till polisen och hämtade mitt pass som faktiskt var klart. Mötte sen Jennifer och Frida som sminkade sig för att bli glasögon modeller. Dem tyckte jag skulle göra det också, men snyggt att se ögonfransarna trycka mot glaset? Nee inte så. Dessutom ser jag dubbelt så gammal ut i glasögon, så nej tack.
Tog sedan bussen hem till dalsjöfors, och nu sitter vi här. Vovven är helt slut inte så van vid såå mycket folk. Fick bära henne mellan de värsta ställena. Kom ju inte ens ihåg att det skulle vara vårmarknad.. Men men. Hon var glad i vilket fall som helst över att få vara ute. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0