Strömmaskolan

För en gångs skulle kändes det nästan lite mysigt att komma ner till skolan. De numera limegröna bladen har slagit ut på våra träd, och fastän klockan blev mycket, så var det fortfarande ljust och himlen röd lila bakom flygeln. Gräset var grönt och nyklippt. Det är tyst, treorna har tagit studenten och en tredjedel av skolan är alltså borta. Skumt. Satt ute en stund med Andreas, John, Tim, Linus, Sofia och Jennipher. Efter en stund drog vi oss inåt och blev sittande på rummet med massa dunka dunka och skratt.
Jag, Wibben och Jennipher var också nere i stallet och besökte Phanos som kommit tillbaka, och självklart min prins, Arthur. Blev så rörd över att han inte ens lade öronen bakåt när vi kom in i stallet, så jag nästan kände tårarna bränna bakom ögonlocken. Kanske är han glad att han kommit tillbaks, kanske var han nöjd med livet han fick leva där borta. I vilket fall som helst är jag och Jennipher överlyckliga att han är tillbaka. Vår prins :)

Ganska coolt att det inte är photoshopat
image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0