tankar

Snacka om att jag känt mig som en datanörd hela eftermiddagen/kvällen. Fy. Man känner typ att man.. mår dåligt? dessutom har det regnat hela eftermiddagen och det gör inte direkt att man blir på bättrre humör. Och att det hade snöat i helgen HEMMA och dessutom kommit 38 cm snö någonstans i Sverige låter ju enbart crazy.
Nu tänkte Carro dra, och Jennipher kom precis. Jag och Jonna måste snart sova, jag behöver sömn! Ingen sovmorgon imorgon ju :( Sen skulle vi ju egentligen ha varit hemma hos Charlotte nu, men allt blev inställt för utlänningarna skulle ha alla våra bussar. Blev inte direkt glad över det, speciellt inte för att vi skulle ha sovit där, grillat och annat mysigt. Delar av klassen är faktiskt ganska tät. i alla fall vi som bor på internat. Fatta vad jag blir ledsen sen när jag inte får umgås med alla dessa människor sedan. Kommer känna mig så ensam om jag sitter en enda kväll ensam hemma :( usch, vill inte ens tänka på det nu.


Sakna mitt hus när det är FINT väder! Strömma<3


ska lägga in mer kort på strömma en annan dag tänkte jag :) Världens finaste skola.

♥ Ida

Kommentarer
Postat av: Carro

kommer sakna alla alldeles för mkt nä vi slutar 3:an...

2008-05-20 @ 13:16:50
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0