trist

Åkte iväg till boda igår och hämtade dricka. Fan vad sur gubben blev, vi hade tänkt ta hans reg nr men missade det. Idioto. Drog vidare till sjöbo men Tommi stack direkt. Ganska surt, men vi klarade oss bra SJÄLVA på festen. haha. usch vad vi var osociala.
Åkte ner till stan och swing efter att ha lämnat saker hos cbadh. Bättre igår än i fredags på swing om man säger så. haha. Stod väl på dansgolvet tills det stängde. Jag, Kicki och Assar har pollenallergi. Så ni vet.
Träffade sen lite folk också, som jag uppskattade, men ändå inte. Tycker det är grymt tråkigt, trodde aldrig det skulle bli såhär. Tyvärr kan jag ingenting göra, och tänker inte ens försöka. Det har jag fått nog av.
Åkte hem och mamma hämtade mig vid bussen, massa snällt.

Mamma väckte mig halv 10 idag, vilket inte var så underbart eftersom jag lade mig halv 4 inatt.. Dags att upp och jobba. gäsp. fick massa folk hemma, åt pizza och sådär. Fick knappt i mig någon mat. Aldrig varit såhär mycket bakis i hela mitt liv. Just därför har jag kommit på att jag ska inte dricka öl. det är då det händer såhär. varje gång!
Så nee, nu blir det inget dricka på ett bra tag.

Har precis kollat den nya Irene Huss filmen. Den var ruggigt bra. Tycker skitmycket om de filmerna. Bättre än både Beck och Wallander om ni frågar mig. :)
Nu blir det duschen, sedan iväg till Byttorp och kolla lillbrorsan spela fotboll. sedan handla och iväg till praktiken i skene.


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Du är en riktigt party pingla! ;D

2008-05-04 @ 16:14:00
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0