Utekväll

Efter att mamma kommit och hämtat mig, Jonna och Jennipher igåt åkte vi iväg och handlade "en stund". Vi var också på banken och tog ut våran vinst i vårt UF-företag, vilket innebar att vi kunde ut på krogen jag och Jennipher.
Det var väl ett jävla liv här hemma innan vi bestämde oss för att sticka direkt efter vi gjort iordning oss. Tommi hade redan varit hos Cbadh och hämtat mina öl, tack för det. :)
Åkte upp på förfest till Kim där vi mötte upp Tommi. Carro och Nicole var också där. Efter ett tag började vi väl typ tröttna på alla rockare där borta fastän förfesten var helt okej så vi drog redan vid 11 ner mot stan och swing. Hade redan innan varit på dåligt humör, det var rockkväll där igen, vilket jag visste annars hade jag fått ryck.
Det var faktiskt ett väldigt bra band där som spelade, och kvällen blev över förväntningarna! Dessutom fick jag ett stort bevis på att gammal vänskap aldrig rostar. Eller kanske inte vänskap heller, kändes mer som han var en storebror där för mig ett tag. Tack, Niklas. Saknar.
Runt halv 2 drog vi ut till Tommi och mötte Johanna som var såå fin i sin balklänning. Hon var inte speciellt nykter, söt :P Köpte mat och tog bussen hem. Stackars Johanna som skulle av vid Brotorp märkte det inte förrän i g-hester. Fick gå därifrån klockan 3 på natten i endast balklänning. Hoppas hon klarade sig väl..
När vi kom hem var klockan halv 4, och jag fick gå 2 km varav 1 km på grusväg barfota. Mina 17 plåster på fötterna hade tydligen inte hjälpt, så nu har jag ingen aning om hur man ska kunna ha skor på sig alls det närmaste? Mina tår är liksom.. LITE uppskavda. ajaj.

Nu har vi vaknat och mår faktiskt bra! Har ätit frukost och ska in i duschen nu. :)

Suddigt kort, men från vä. Carro, jag och Jennipher



Nicole och Robin




Carro och Robin




Grymma var dem :)





♥ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0