Godmorgon

Godmorgon, tänkte jag nästan säga. Har nämligen haft sovmorgon idag. Eller jag tog snarare mig sovmorgon.
Igårkväll ringde Carro runt 1-tiden och mådde jättedåligt. Vad som hänt behöver vi inte ta här, men hon fick åka ambulans in till borås lasarett. Hon kommer till skolan igen om ett tag, får prata med henne då och se hur hon mår idag. Hoppas hon kunnat sova i alla fall någonting.. (förlåt sofie för att jag försvann..) Jag somnade inte förrän vid 3 ungefär, så min sovmorgon som jag "tog" var välbehövlig. Jennipher hade gjort mackor till mig också.<3

Annars har vi bara haft naturkunskap. Kollade på en film i en halvtimme bara. Sedan ska vi rida, och vi fick liksom "bestämma" våra hästar idag. Jag har aldrig ridit Kasanova, så det ska absolut bli trevligt. Ska rida ut idag, tyvärr med Agge. Hon är fan livsfarlig. Som tur är, är det hon själv som rider Vicky idag. Även om jag väl får erkänna att hon är min sötnos och jag hade gärna ridit henne ^^

Sofie, påminn mig om att jag ska ta med "din" maskara den 5:te!

Kommentarer
Postat av: Sofie

okeej, hoppas din kompis mår bra :) ahh det ska jag göra ;) kom hit nuuu :D

2008-05-26 @ 13:17:17
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Carro

va skulle jag ha gjort utan dig, tack!!

2008-05-26 @ 20:38:28
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0