en hel del

Grattis till bror som fyller 15 idag! :D



Igår efter min städning kom faster, kusin och farmor på besök. Visade runt dem i alla djurstallar och runt på strömma. Anna min faster vägrade nästan åka hem. Speciellt inte efter att ha träffat Kasanova, som ganska snabbt blev hennes favorit. Antagligen har jag fått henne att börja rida nu igen :)
Efteråt konstaterade både jag och Jennipher att vi ska se ut som henne när vi är i hennes ålder. Synd att behöva säga att ens faster är ruggigt fräsch.

Vid 4-tiden åkte jag och jennipher in till gbg för att gå på liseberg tillsammans med fransmän, bulgarier och österrikare. Vi hade skitkul allihopa! Fransmännen höll verkligen på att avlida i gasten, och det var speciellt kul att se. Ganska förvånande också att dem ville åka verkligen ALLT. Dem är ju inte vana vid sådana här saker.. men blir ju självklart roligare då :)
Tog bussen hem och fastän bussen gick ville C hämta mig. Snällt :) Somnade efter 1a perioden i hockeyn. Var så fruktansvärt trött. Tror Kicki märkte detta.. :P

Vaknade ganska sent imorse, gick upp halv 1. Städade, diskade och dammade i hela lägenheten. Skönt att ha det rent runtomkring sig! Åkte sedan till ryda och kollade fotboll tillsammans med Frida. Hade det nice :) Kom ner till stan 2 minuter försent och fick därför vänta 1 timme på bussen. Som tur jag har jobbade CBadh och vi fick både a better time.
Så fort jag kommit hem var tacosen klar och bara att börja äta :)

My dear Frida :)


Its so me ;)



Sen tackar vi Vicky för denna underbara träningsvärk!


♥ Ida

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha japp, invigde den igår :D

2008-05-17 @ 20:36:52
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0