Studiebesök

Igårkväll hade jag verkligen tänkt mig att jag skulle lägga mig tidigt, och vad bra det gick? Elin kom in och ville låna nudlar, men hade ingenting förutom varma koppen att erbjuda henne :P Satt uppe i 45 min och pratade i korridoren, både jag och Jennipher i endast täcke. Vid 12 skulle jag äntligen lägga mig, var så trött att jag höll på att somna direkt innan det knackade på dörren.
Elin: *knack* Ida?
Ida: Ja, för helvete, vad vill du nu?
Elin: *knack* IDA?!
Ida: Men JAA?
Elin: Kan man stoppa in ett glas i micron?
Jag bara suckade innan jag fick gå upp ytterliggare en gång och ge henne en mugg..

Var svinigt jobbigt att gå upp idag. Varför vet jag inte men det var riktigt hårt!
Idag åkte vi iväg på studiebesök och var borta hela dagen. Alla 2:or åkte med. Först åkte vi ut till en gubbe som driver en gård med nordsvenskar där han gör allt arbete så som skogsarbete, och allt i jordbruket med sina hästar. Vi fick se en hel del, och fick också vara med vid en betäckning. Shit, vilken hingst säger jag bara! Vad han visade upp sig när han fick se stoet alltså.. Mycket fin hingst måste jag erkänna :)
Vi åkte sedan också iväg till ett annat ställe, men det var inte alls lika intressant. Men det lät som om de hade en hel del utbildningar och erfarenheter.. inte minst häst-rådgivaren.

Vi har nu kommit tillbaka och vi har satt oss i datasalen. tänkte kolla om det fanns ngn bra musik att lägga över till sin egen dator. kan säga att jag hittade ca 10 st. Vad har folk för musiksmak egentligen?! tydligen inte alls likadan som min..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0