Kväll

Nu på eftermiddagen har jag bara tvättat, städat lite, packat upp de hela min väska fullproppat med kläder som jag hade med mig hem från strömma. Satt sedan och sorterade alla bank- och lönepapper och sådant där i pärmar. Så nu har jag koll på skiten :)
Efter en stund kom C hem, så vi satt ute, fikade och sådär. Idag var en sådan dag då man verkligen ääälskar att vara kär. Efter han åkt började jag vattna blommorna. Vi vattnar den vääldigt rikligt varje dag nu, mamma är så mån om sina blommor.. Vattnade även halva (!!) gräsmattan. Den är verkligen helt gul och sönderbränd! Det märks att det är varmare ju länge ner i landet man kommer. Här finns det knappt något grönt gräs längre. Sedan snackar dem om att vattnet i Borås håller på att ta slut nu, så man verkligen ska spara på allt man har. Ändå står dem och vattnar denne hemska staty vi fått hit. Vad har dem för orsak till att göra det då? :S

det är sådant som gör att man är kär och får det att pirra likt fjärilar i magen. det är sådant som gör att man går runt och tänker och inte kan stoppa det leende som sprider sig på sina läppar.
det är vissa dagar, då man bara känner att livet är helt underbart. Att så lite kan betyda så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0