Eurovision och jobb

Tittade faktiskt på hela eurovision igår. Trodde inte att varken jag eller C skulle orka. Fast får väl erkänna att jag somnade en stund under poängutdelningen. Det finns ju ingenting bättre att somna i knäet och bli pillad i håret. vet dem som känner mig :P  Fast var ju bara tvungen att kolla Björn Gustafsson. haha. Dem andra länderna måste trott han var dum i huvudet. Började skratta så fort han dök upp i rutan. han såg ju enbart helt vilsen ut :P

Imorses vaknade jag inte förrän efter halv 12, undra om jag var förvånad? Brukar oftast vakna vid 10, men ligga kvar i sängen är inga direkta problem :P Fick direkt gå upp och äta frukost, eftersom jag började jobba kl 12. Jag och Simon började prata bliss innan vi satte på kaffe och tog fram fika till pappa och josef. dessutom fick jag väcka sömntutan kl 1. Vore dumt att missa middag hemma hos mamms :) Jag och Simon var sedan ute i 2 timmar. Gungade och körde permobil. Han tycker det är så kul :) Annars så har vi kollat lite film och sådär. Ätit också, självklart.

Tyvärr är mamma inte hemma, utan är iväg på spa och ska sova på hotell tillsammans med terese, jeanette och eva. i want too..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0