Dålig dag

Jag, Carro, Jonna och Jennipher tog bussen in till Sätila efter skolan och åt pizza. Raggmunk lät nämligen inte så gott, vilket kanske är förståligt.. Blev en kebabrulle kan fortfarande inte förstå varför campino har så mycket godare än andra? som vanligt.
Varenda gång jag går ner mot bussen förundras jag fortfarande om inte folk, speciellt hästfolk, måste tycka att det ser underbart ut med alla dessa hästarna ute i de gröna hagarna nu. Jag, som hästmänniska, tycker att det ser alldeles underbart ut! Dessutom känns det som att vi har alla färger som går att ha på våra hästar, så en sådan där härlig blandning också. Speciellt med lite olika hästraser också. man märker ju verkligen vilka som är körhästar om man säger så :)

Annars har det inte hänt mycket. Tror inte det kommer hända speciellt mycket senare heller. Inte på humör för det känner jag.. Usch, idag har jag inte varit på speciellt bra humör. Carro trodde väl att det berodde på att jag inte ätit frukost. Kan också så vara, det är ingenting jag direkt är van vid att inte göra.
När C ringde insåg jag att en annan också haft en riktig dålig dag..

Kollar andra avenyn med Carro nu. Ska strax ut och röka med Jenny. Just nu gör hon ett rum till Getingen och Anneli. haha. Gör det dem förtjänar, vännen ;)


♥ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0