VARM dag!

Fick "äran" att rida Kasanova idag också eftersom jag ska honom på ridprovet imorgon. Han är faktiskt tjock nu, och han kommer vara jätte seg imorgon pga att han varit ute hela natten. Hästarna brukar ligga och sova vid den tiden jag ska rida.. Men det får lösa sig med hjälp av ett spö :P I vilket fall som helst, så gick det ganska bra idag tycker jag allt! Han var inte så värst skumpig att sitta på heller, vilket gladde mig! Underbart att inte behöva sitta där och skumpa som en jude. Vi fick också rida självständigt, vilket ger sitt lilla till alla i vår klass!
Vi var inte klara i stallet förrän sent. Vi gick lite innan 4. Sen skulle duschen bli upptagen och sedan stod chicken nuggets på listan. Gott! Var redigt trötta efter vår ridlektion, så jag och Jennipher lade oss i soffan och skulle "kolla" på tv i matsalen. Råkade visst somna en stund.. Som TUR var ringde Wibben och väckte oss. Vet inte huur pinsamt det varit annars.
Efter ett tag gick jag, jennipher och wibben och lade oss och pratade med johanna och linnéa en stund. fastän klockan var halv 7 var det faktiskt stekande varmt! Efter ridningen btw var jag så trött, törstig, varm och allt, så jag trodde jag skulle svimma där ett tag..

Har nu lagt över bilderna från mobilen till datorn, kände att det var dags och sluta använda min bluetooth har nämligen inte gjort det sedan jag köpte mobilen :/ Fast såklart fanns redan många bilder där :)


Linnéa, Johanna och Jennipher



Linnéa is happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0