Yee.

Tvättat idag, hängt upp tvätt och lagat 2 middagar. Jag och pappa hade världens diskussion idag om detta. Därför tyckte Frida att han skulle skriva en insändare om "sina" problem. Efter att Jennipher åkt låg jag och Frida ute och tjötade tills det blev alldeles för "kallt". Började blåsa som satan där en stund. Gick sedan in och kollade på de bilder då vi var på mallorca tillsammans. Fy fan vilka minnen alltså.. Måste väl få säga att det är den resan som gett mest minnen när det gäller både positiva och negativa. Shit. Men jag glömmer den inte direkt. Vissa kort var ju bara.. gaah!
Nu hör jag my boyfriends car and music outside :)


Skulle jag visa vad jag EGENTLIGEN känner, då skulle jag hoppa runt av glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0