dålig början, bra start

dagen började med massa tjaffs. ni vet, när man bråkar med mamma om spegeln, och sen börjar massa annat tas upp och det blir ett jäkla liv. vad glad man blir..

första lektionen började inte bättre. vi hittade varken skruv eller plattor, så vi kunde inte göra någonting på lektionerna. jag var så arg så gråten inte var långt borta. jag hatar att bara gå och masa fram. det är det värsta jag vet!
fastän dagen började dåligt, så gick dagen i skolan faktiskt bra till slut! det hela berodde på körningen, som verkligen gick bra idag. jag fick massa beröm av barbro, och hon sken som en sol när vi kom in i stallet igen. hon är jättenöjda med oss, och det är så kul!

Kommentarer
Postat av: Carro

till och med jag tyckte det var en mkt rolig lektion och jag hatar ju typ att köra ;P

2008-11-19 @ 19:35:01
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0