godmorgon!

hm, man kanske faktiskt borde ryckas upp ur sängen så man slipper gå upp själv? det är tur man har en lockande frukost mamma fixat på utsidan :)
jag har blivit en riktig långsovare, även om jag inte sov så länge idag. det är faktiskt inte alls bra, jag kommer vara DÖD nu när skolan börjar imorgon igen. fyy! men jag har ju turen att inte behöva åka ner till skolan idag i alla fall. det är så skönt :)
I övrigt hoppas vi på en bra vinter, så det varje morgon inte ska bli som igår. först solsken, sen frost, vet ni vad det innebär? jo, låset hade frusit och dessutom fick jag en obehaglig känsla när jag körde, så jag och sofie gick åka och handla på statoil. njae, en mild vinter, taack!

dags för frukost, sedan packa upp allting som ligger här i rummet. great :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha det är en bra fråga ;) men du vet, livet är en fest :D <3

2008-11-02 @ 12:42:46
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0