godnatt

jag mår skitdåligt, allt pga den jävla mcdonaldsen, jag lovar. fan, jag måste verkligen försöka att inte äta där mer än nödvändigt. antar att ingen ändå kommer tro mig.

well well. jag åkte i alla fall och hämtade upp sofie idag, sedan skjutsade vi till svenljunga, och det tog ju ett tag. blev erbjuden att jobba i några timmar och få 800spänn + dricks, men.. orka? nej, jag har bättre saker för mig, eller något. jag var inte alls sugen, även om vi blev lite partysugna efter att ha varit på mcd och åkt genom stan. tänkte ju att jag skulle ha lämnat in de bilnycklar jag hittade igår, men icke då! jag får göra det imorgon, eller någon annan dag då jag har tid.


godnatt, nu ska i alla fall jag krypa till sängs. det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0