Good girl who goes bad

vi satt på höskolan en ganska lång stund idag, hann bli klara med alla frågorna vi skulle ha i svenskan. jätteskönt :)
hann också läsa en stund i robinson crusoe, intressant va?
efter en tripp på stan så åkte vi till dalsjöfors, och tårpilen. tog och svängen förbi dalsjöskolan, hämtade rasmus, mötte upp pappa och visade jennipher runt på min gamla skola :) mycket minnen man får när man går där..

så fort vi kom hem så gick vi ut i en timme med hunden. det var bäcksvart, så jättelångt hann vi inte, men en timme var vi ute i alla fall. jätteskönt. hela eftermiddagen och kvällen har bestått av att kolla olika resor. jag och jennipher ska ju ut om några månader, ska bli så skönt att komma iväg, det var faktiskt över ett halvår sedan jag var borta nu! det lutar åt cypern och ayia napa IGEN. har ju inte bara varit där 1000 ggr innan, men det gör ingenting, tycker om det.

kanske är dags att gå till sängs snart? jag är faktiskt skittrött!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Fin blogg du har : )

2008-11-18 @ 01:02:17
URL: http://niickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0