gott och blandat

upp tidigt idag igen, det är jobbigt men funkar. åkte hela vägen till sexdrega för att besöka ryasjö häst och lars-åke. han är himla duktig på hästar, och har en av de finaste nordsvenskarna i landet. så grymt fin så det är sjukt! snäll för att vara hingst om inte annat.. vi grillade också i en liten sådan där stuga vid sjön, jätte mysigt :)

eftersom vi fick ta svängen förbi vår lärares stall och ta in hennes hästar på hemvägen, blev vi ganska mycket försenade. skjutsade moa och wibben också, och wibben är ju inte alltför snabb ibland. vilket också jag och moa fick bevis på när vi väckte honom imorse för att åka iväg. han var nyvaken, och vi tyckte det var himla kul när han kom till bilen med håret åt alla håll :P
när jag kom till stan åkte jag och sofie till ÖB och köpte flyttlådor till henne eftersom hon snart ska byta boende. efter det blev det hem till hjärtat och en massa tv-spel. förstår inte att han orkar med allt ibland.. men han är ändå väldigt söt när han sitter och kollar datorn, läser, trycker, kollar på tvn osv osv. lär man sig inte fusken i huvudet så.

efter att ha väntat i år och dar på min bror och emil vid ishallen, har jag äntligen kommit hem och ska käka hemmagjord pizza. jätte gott, och dessutom ska jag ha mira hos mig inatt igen. hon väckte mig förövrigt inatt av att hon hoppat ur sängen och inte vågade hoppa upp igen. gnyr, väcker matte och tittar med världens sötaste ögon med huvudet på sne och vifftande svans på mig och beeer mig ta upp henne. hon är världens sötaste.


ser man inte hur vacker denna nordsvenska häst är, ska man nog sluta med hästar.
 



grillning i lilla stugan


Kommentarer
Postat av: Zarah

jodå, jag kommer bara låta dem göra som jag vill ha det. Kommer aldrig klippa mitt hår kort iallafall eller färga det rött:P Vill ha det som jag har nu fast en brun färg med lite lyster.

2008-11-12 @ 07:23:04
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: jeanine

2008-11-12 @ 11:54:28
URL: http://jeeanine.blogg.se/
Postat av: jeanine

skickade en för tidigt bara så du vet i fall du undrar =D



håller med att den hingsten är jättefin, var kul när vi fick se en betäckning med honom med =P

kram

2008-11-12 @ 11:56:30
URL: http://jeeanine.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Jo han är inte direkt ful, han var en dröm att köra också :)

2008-11-12 @ 19:26:30
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0