helgen slut :(

Hockey igår med ellen, bhc spelade mycket bra för att möta leksand. 2-0 efter fyra minuter, vi trodde liksom allt skulle ligga på 12,14 - 0, men nejdå :) matchen blev iof 1-3 men helt klart godkänd! jag var glad när jag gick därifrån, även om Tommi var stolt. han hade till och med tippat HC. Se där ja, de där ja.
efter matchen skjutsade jag först till laser city, sedan tommi, paavo och ömma till sjöbo innan jag fick skjutsa hem lilla ellen.
tog sedan mitt pick och pack och åkte hem till Jenny. satt hos henne hela eftermiddagen/kvällen. vi åt, kollade på film, och som vi är bäst på, prata problem. var skönt att få några timmars pratande med henne. det gillar vi :)
sedan bar det hem till hjärtat, och ni vet ett nytt tv-spel. ni kan ju anta vad jag gjorde en bit in på natten? tittade faktiskt på en film också, riktigt bra var den. men fråga mig inte vad den hette..

idag har varit en riktig slappdag. hämtade mira på eftermiddagen, så hon har fått vara med mig och claes heal dagen. har hunnit med att diska (ett antal gånger), röja upp, dammsuga och en långpromenad med vovven.

har precis slått ner min fot innanför dörren, och tänkte att jag skulle gå och lägga mig nu. imorgon blir det att ställa klockan på 5, trevligt?


Kommentarer
Postat av: Carro

vill också ha en vovve å gå långa promenader med :(

2008-11-16 @ 22:00:07
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0