ikea

hästkunskap idag, vilket verkade vara den enda lektionen. så roligt? vår lilla häst verkade mer bekymrad än glad att vi tog maten ifrån henne.
anyway, jennipher åkte med mig till mölndal idag, eftersom att jag skulle möta upp sofie och vara med henne som moraliskt stöd på ikea! hon hittade en massa fina saker såklart, jag var ju med, hallåå? så nu kommer hennes kommande lägenhet bli jättefin.

nu är jag äntligen hemma igen, och eftersom min Ida-time plötsligt försvann igår, så ska jag ta den nu istället. och fortsätta vara utloggad från msn ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jaha det är därför du är offline ;)

jag tycker att du får komma till lägenheten nästa helg när alla möbler har kommit, och så får du hjälpa mig göra iordning :)

2008-11-27 @ 17:00:13
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0