irriterad

En helt vanlig dag, lika konstigt som alltid. Åkte till skolan i hopp om en fulldag, och hur slutar det? Jo, en svenska lektion, idrott och en svenska lektion sista timmen, som man självklart hoppar. sedan var det snack om att vi skulle haft ridning, men nej, självklart var det grupp 1. som det senare visar sig att vi skulle haft! vi skulle ha longering idag. det är grymt tråkigt att dem håller på såhär, vi får frånvaro på saker vi inte vet om, och de säker till oss massa olika saker hela tiden. ett snack väntar med ing-marie nu, för jag orkar inte få mer frånvaro på saker som dem i stallet hela tiden ändrar på. vi har ingen koll på någonting!

aja, anyway, vi "slutade" då klockan tio, så jag skjutsade hem jonna, sedan åkte jag och jennipher och lunchade med mamma på ellos. så nu har jennipher fått en pytteliten inblick i vad jag håller till någonstans när jag jobbar :)
nu sitter vi på högskolan, och pluggar svenska. och hur kul är det då? jo, det är faktiskt helt okej, endast för att man håller till här. det hjälper!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det stog nere i stallet ;) ett helt schema! :D

2008-11-17 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0