jag är kvar

Nej, jag har faktiskt inte gått och dött - jag lovar. har bara mycket att göra på dagarna nu, jag får ursäkta läsarna.

somsagt hade jag dåligt med lektioner idag, känns väl ändå liite skönt nu när jag pendlar. även om jag inte riktigt vill erkänna det :) åkte hem till hjärtat, vi åt gott och bara myste, som vanligt :) han är bäst, solklart.
vi låg och pratade om sommaren, usch vad jag längtar nu. det var inte länge sedan det var sommar, men jag vill ingenting annat än att det här vinterhalvåret ska springa iväg så vi äntligen får sommar igen!

imorgon blir det till att gå upp tidigt, iväg till ryasjö på studiebesök och köra häst i skog och mark. antagligen också i spöregn och slask. jag orkar inte med detta vädret längre.. har suttit uppe och väntat på att pappa och resten av familjen ska komma hem från hockeyn, vet att jag har en hund inne hos mig som gärna vill vara världens största vakthund när det kommer någon..
och när vi ändå pratar om hundar.. Therese vill att jag köper hennes ena chihuahua, vilket hon nämnt förut. nu frågade hon mamma idag igen om jag skulle kunna tänka mig det. och jaaa, det vill jag. bara mamma och dem kan ta hand om henne på dagarna så.. då gör jag det gärna, den hunden är så förbaskat fin. Rutan :) dessvärre vill pengarna gå till en utlandsresa, och inte till en vovve. mja, ett smakprov av Rutan hittar ni på www.lillahund.se och klickar er fram till henne.


Ge mig.. Tylösand - 08


Kommentarer
Postat av: Hampus

De var bättre då

2008-11-12 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0