jag är trött

mormor hade gjort god mat idag när jag kom hem, man har det så bra ibland. mamma är borta och mormor kommer och servar istället. its great ^^
senare åkte jag till jenny, och sen blev det en tripp till hennes syster i gbg. passade också på att skjutsa ellinor till hennes lägenhet. ganska stolt att vi faktiskt klarade oss ur göteborg utan en massa strul. även om det inte var min hjärna som var mest aktiv. det där kommer aldrig hända om jag kör ensam, det är ju en sak som är säker. i övrigt var det skönt att få prata av sig nu, det är någonting jag just nu inte kan göra med vem som helst. usch, suck..

nu har jag precis blivit hemgången, och jag är trött. jag kom i alla fall hem levande, jag kan tala om att jag körde i nästan 40km på 70 väg hemma pga all dimma! :O
ska ta mig en macka nu och sen gå till sängs. imorgon vill jag ha en låång sovmorgon. men troligen får jag inte den lika lång som jag VILL ha den.


Kommentarer
Postat av: amanda

snygg banner

2008-11-04 @ 07:35:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Marie [P I X E L S]

jepp :) är inte så svårt faktiskt :)

2008-11-04 @ 11:15:46
URL: http://pixels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0