körning

när jag kom hem idag låg Mira exakt på den platsen som när jag åkte imorse. ja just det, i min säng. hon är så  gosig!

våra två timmar teoretisk körning gick snabbt idag, det var skönt det, och vi kom i alla fall en bit på vägen.
vi håller just nu på med ett arbete. det går ut på att man får en budget på 200 000, man ska köpa en häst på två år, selar, vagnar och allt som hör till. hästen ska som 6-årig vara klar för ett SM. vi ska skriva allt från inkörningen, hur vi bär oss åt, varför vi gör som vi gör osv, till veckoträning hur vi exakt ska träna upp vår häst för att den ska vara redo för ett SM i körning. Då ska vi följa alla regler då det handlar om vagnens bredd i cm, hur långt allt ska vara osv. som ni förstår är detta ett stort arbete, och vi har bara en 2 timmars lektion kvar till förfogande. vi har haft 3 timmar redan, och jag kan ju säga att 10 timmar till nog inte räcker. men det fixar sig. vi jobbar på!

jag överväger att gå ut i spöregnet med hunden, och samtidigt bli liite mjukare i mina muskler som är stela av träningsvärk just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0