let me..

det tog emot att gå upp innan halv 8, fastän man inte började förrän halv 2 kan jag lova.. mötte sofie på högskolan och lånade lite saker av henne. sedan satte jag mig och läste i 1½ timma. Ska ha läst klart lite böcker ganska snart.. de andra har inte börjat, men det är aldrig fel att ligga före i något. haha. Robinson Crusoe är ingen lättläst bok direkt, så kom inte jättelångt, men en start i alla fall.
Jonna kom till högskolan efter ett tag, och vi gick och åt lunch på apropå. finns inget bättre ju :) jag och åkte sedan runt som idioter i stan, men hittade aldrig det vi sökte efter. jävla skit.


att sedan åka till skolan för endast en ridlektion, kändes ju sådär. hoppning dessutom.. iof hoppade vi en del studs idag, och det är ju kul. hade eminente, som inte direkt är den bästa hästen jag vet, men hellre honom i hoppning än dressyr. det kan bara inte finnas någon som inte håller med mig där.

här sitter jag och studar, på våning 3.


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0