natt time

promenaden med mira var jätteskön, dock var hon på ett trotts humör, och stundtals kändes det som att jag hatade henne. men som tur är, så försvinner det ganska snabbt igen :)
annars har det varit en lugn dag. var hos min älsklings pojke länge och kom hem för en stund sedan. du är det bästa jag vet.

pappa har också fått kolla upp skiten med mitt däck (eftersom jag inte är tillräckligt stark) men allting var som det skulle. eftersom en viss älskling har sparkat sönder min navkapsel då han hade bilen, så får jag åka och köpa nya. det blir biltema på fredag, faktiskt med hjärtats mamma.

ska käka lite nu, sen sova. vet inga tider då jag börjar imorgon, ska jag säga att skolan strulat till det IGEN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0