Nyvaken

bilar kan knappast  bli rena av lite vatten, men det mesta försvann i alla fall, och mans lipper skämmas för en så smutsig bil! även om de flesta andras ser likadana ut.
när jag efter ett tag fått in hunden, lade jag mig faktiskt och sov! och ni vet ju hur ofta det händer, mitt på dagarna? never. men jag sov runt två timmar, och det var underbart skönt!

förresten, så har jag pratat med min mentor nu igår, och jag tycker så mycket om henne! hon har hela tiden varit uppdaterad, men nu hade hon varit sjuk ett tag.. hon föreslog några sabbatsveckor för min del, eller att jag tar det lugnt med vissa kurser ett tag för att inte få lika mycket att tänka på. jag vet inte riktigt hur jag ska göra ännu, vi får se. jag tror nog att jag fortätter som vanligt, försöker bara att inte tänka på skolan och allt runtomkring alltför mycket. det får liksom inte riktigt plats..
fick också flytta mitt prov från måndagen till när jag känner att jag orkar. slipper jag sitta uppe och plugga i helgen. det känns bra..

well, well. snart kommer mamma och simon hem, ska bli skönt att träffa dem igen. simon har ju opererat handen, och pekar på blissen varje dag: "ta av mig vanten, jag vill åka hem" han är så söt.
men dagens största händelse är väl ändå att jag får pussas med hjärtat idag igen :)

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sV: ahah men guud nej, jag vet ju att de e någon som skojar :P

kanske borde skriva det

2008-11-07 @ 14:47:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Carro

va skönt att hon förstår i alla fall, de finns ju en del sjuka människor här på skolan som inte riktigt fattar...

2008-11-07 @ 15:19:01
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: P

måh "( jag vill med ha några sabatsveckor.. jag mår illa och får tårar i ögonen av att tänka på måndagen. Jag orkar inte vara snäll och trevlig, jag bara skäller på alla hela tiden "/...

2008-11-07 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0