onsdag

jag kan inte förstå hur svårt det kan vara att sova ordentligt på nätterna? jag ligger och oroar mig för saker jag ändå inte kan påverka, man är så korkad ibland.

det gick ju skit på våra två första lektioner idag, Inge var arg när vi kom och frågade om han kunde hjälp oss, fastän han faktiskt hade lovat oss ett möte sedan innan. jaja, det är inte mycket jag kan göra någonting åt ändå, synd att det är öppet hus här i helgen och vi egentligen skulle ha varit klara bara.. men det är inte vårt fel. så det så!
bara för det fick vi vara så snälla och ta in alla fjorton hästar istället, great..

nu är det dags för resurstid, och jag hoppas kunna bli klar med både Paolo och Fransesca (den gudomliga komedin) och min debattartikel. tänk vad skönt det hade varit!

Kommentarer
Postat av: Carro

och ni fick inte hjälp med de eller så..

2008-11-05 @ 12:17:32
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

har inte heller gjort Paolo och Fransesca hehehe

"tråkigt som fan " =D

2008-11-05 @ 13:21:04
Postat av: jeanine

har inte heller gjort Paolo och Fransesca hehehe

"tråkigt som fan " =D

2008-11-05 @ 13:22:38
URL: http://jeeanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0