plugg

imorse vaknade jag halv 9, hallå låt mig sova längre liksom.. det gick verkligen inte somna om, ska inte överdriva genom att säga att jag sovit hela natten heller. jag sover jätteoroligt, vaknar flera gånger varje natt och har svårt för att somna om. det är inte likt mig :(

nu sitter jag i alla fall på högskolans bibliotek. sofie har hjälpt mig litegrann att plugga, men ska inte säga att jag kommit någon vidare vart än. det är väl lättare när man väl kommer igång och man har diskuterat klart saker runtomkring. tänkte att jag ska sitta kvar här ett tag medan sofie har lektioner, sedan får vi se hur länge det blir. bilen har tid till halv fyra, efter det får jag börja fundera.


här hittar ni nu mig på våning tre.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sv: Tack så mycket, ha det bra. :)

2008-11-04 @ 18:19:07
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0