rummet är borta

ett snabbt inlägg innan jag drar mig hemåt kanske? :)
naturligtvis blev det strul med vår kurs hästens utbildning förut, och vi skulle helt plötsligt rida. ingenting jag var förberedd på, så hade inte all den utstyrsel jag behövde.. istället gick jag ut en sväng med kasanova, medan jonna red ut med agust efter att hon ridit lektion.

har hunnit med att städa hela mitt rum och packa ut det allra sista, så nu får christina nyckeln idag. känns underbart!
packa in i bilen och dra sig hemåt nu, japp.

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Jag längtar som bara den tills allt mitt är borta, och jag får lämna in nyckeln :)

2008-11-03 @ 15:51:49
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0