söndag

igår efter maten lät jag grabbarna sladda av sig lite. ni vet, när snön precis kommit och vinterdäcken är på, då är det grymt elakt att låta dem stanna inne. vi åkte sedan och pratade en stund med nordlund, snällare människa får man leta efter. vi köpte med oss en massa godis och julmust såklart, och skulle se film, men när klockan närmar sig midnatt, är Ida trött, och somnade.

åkte in till knalleland idag, jag behövde mig verkligen ett par stövlar, men ni vet ju hur det går med det, när man redan bestämt sig vad man vill ha, men så finns det inte. fine.. hjärtat fick köpt sig en mössa i alla fall och slipper låna min.
efter lite tv-spel åkte vi med linda, micke och rasmus ut till tranemo och firade "en sen farsdag".
som en liten tradition blev det självklart ensam mamma söker nu på kvällen ihop med pizza, och två av paren blev som jag ville. dock tycker jag inte om alex, men man får väl önska henne all lycka ändå. eller något.

och så här ser ju mitt underbara schema ut nästa vecka. or not. ge mig lektioner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0