tired

kändes väldigt ovanligt att inte uppdatera mer än en gång igår. men se där, ibland har man så mycket att göra.

igår på eftermiddagen efter att jag varit i stallet och hjälp sofia och vi alla fyra åt pizza, blev det att gå igenom allt som har med samkvämet att göra. jag stannade kvar på skolan och skippade att åka hem, jag antog att de behövde hjälp också. det blev övning i några timmar innan det klockan åtta var dags. jag filmade hela samkvämet, och det visade sig vara nästan en hel timme långt. det var inte direkt vad vi hade tippat på, men det gör ingenting. lyckat blev det i alla fall. trotts att vissa tjejer sprang iväg och vägrade ta av sig till underkläder ;)
när jag sedan kom hem var jag så trött så jag inte ens orkade äta. jag somnade på stört i sängen, och helt underbart var det!

imorse vaknade jag alldeles för tidgt pga en mardröm. jag förstår inte varför det inte bara kan försvinna ut ur huvudet nu, i alla fall en liten del på nätterna? låt mig sova..

sitter nu redan i skolan på resurstiden. jag har bara två grejer kvar nu, varav ett är ett prov, inte så kul kanske. men sedan försvinner i alla fall min IG-varning i svenska. det är ju i alla fall något!

Kommentarer
Postat av: Sofie

eh nej ? hahaha :P

2008-11-06 @ 17:30:13
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0