tisdag

att vi kom iväg till skolan alldeles försent idag var ett faktum. tänker dock inte berätta varför, det stannar här.
vi hann i alla fall gå på de sista 20-minuterna, vilket kanske kändes ganska onödigt med tanke på att det var den enda lektionen idag förrutom klassrådet. på den lektionen, fick vi också reda på att de flesta i klassen hade betydligt mer frånvaro än vad vår mentor är nöjd med.. fick också veta att det krävs EN HEL DEL av en elev för att man ska få indraget CSN. så nu behöver jag inte oroa mig på den fronten.

jag och jennipher har ätit en ypperligt god lunch på ellos idag, precis som igår. det är faktiskt så man till och med vill betala 50+ för att få äta där istället för skolans mat. så dagens ganska inblick för hennes del, och eller hur, människorna på jobbet är som dem är.. ;)
nu till boken, robinson crusoe, som det vore bra att man startar med. booring, men behövs :)

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Haha, det lyckades inte skrämma bort mig på ellos i alla fall. Tur att man är van vid vad som brukar diskuteras vid matborden på strömma.. :) tack för två trevliga dagar :P

2008-11-18 @ 20:38:09
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0