torsdag

det har varit en.. ja, jag vet inte vad man ska säga. dagen har gått som en berg och dalbana hela tiden verkligen. jag blev klar med min diktsamling i alla fall, så nu ligger jag bara efter med ett prov, om renässansen. usch och fy. har även kollat lite exteriörbedömningar på hästarna osv. drog tidigare från naturbruksprodukter, tanten blev sur, men jag tyckte jag hade bättre anledningar till att komma hem.
Fick äntligen träffa min älskade idag. det innehöll både kärlek och tårar kan jag meddela. var också hos mona och conny en stund, dem hade gjort mat till mig också, så gulligt.

nu ska jag försöka sova, och jag kan tala om att det kommer bli svårare än någonsin. min kropp skriker efter sömn och mina ögonlock vill slå igen redan nu. imorgon ska jag bara till skolan för att ha körning i två timmar, sedan åka hem. och då, vill jag lova. då vet jag EXAKT vad jag ska tillbringa min eftermiddag och kväll till<3

Du är det bästa som finns

Kommentarer
Postat av: Carro

hoppas du får lite sömn i natt åtminstone, om de är något är det bara att ringa <3

2008-11-06 @ 22:08:02
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0