Gå och lägg er :)

Först får jag börja med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering. det blev, vilket jag redan visste, en bloggfri lördag.

helgen har i alla fall bestått av en massa, massa mys. har haft det både underbart, och andra inte så fullt underbara stunder. älsk vet mycket väl vad jag pratar om ;) vi har lagat mat, och varit väldigt onyttiga hela helgen. men det är gott, även om det kanske inte är det bästa som finns. men det lindrar för stunden, och vi älskar det, så vad fan? vi ska vara tjocka ihop ^^
jag har också fått köpt mig nya navkapslar, så slipper jag ha mina spruckna. nu är det bara en damask till växelspaken som behöver köpas, tycker det är bra konstigt att det inte finns på biltema?


inte en ända timma i helgen har vi varit åtskilda. vi kan lligga och prata i flera timmar om allt mellan himmel och jord, medan våra fingrar slingrar sig runt varandra. många skratt, många leenden och fina ord. det tar inte många minuter efter att jag lämnat dig och lägenheten, och jag får ett sms som får mig att le tills jag somnar. ingen gör mig gladare än du, ingen får mig att längta så mycket som du. Jag älskar dig så otroligt mycket, och det kommer jag göra så länge jag lever ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0