hockey

hockey med ellen idag, och bhc var så duktiga! det var en bra match, nybro och bhc ligger ungefär på samma nivå, och det var skoj att se. att bhc vann med 4-3 efter sudden var väl inte heller så tokigt :) dem börjar bli väldigt duktiga nu tycker jag allt. deras självförtroende är fortfarande på topp :)

efteråt käkade vi mcd, aah, ni ser ju hur bra mitt löfte gick.. skjutsade sedan hem henne och åkte till hjärtat i en timme eller så. ensam mamma söker var fullt på tvn när jag kom hem. har även hunnit spela lite pingis med mormor, och hon äger :O

njae, kanske skulle sitta lite och mysa med familjen, det är ju inte så vanligt att jag hinner med det direkt. eller, mamma och simon är på sahlgrenska nu, simon ska operera sin hand imorgon och sen få gips. usch, han kommer vara så ledsen.. well well, det är någonting vi får leva med. nu ska jag göra kvällsmat.

hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Hoppas det går bra med simon <3

2008-11-02 @ 22:02:57
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0