lördag

Igår fixade jag maten här hemma, det blev tacos - så gott :) annars var kvällen lugn, jag och claes satt uppe och spelade tv-spel, FIFA 07 fick bli våran favorit för dagen, just för att vi är spelar lika bra/dåligt eller hur man ska säga. Vi fattade heller ingenting. Vi vann lika mycket, men däremot är bilspel mer hans grej jo, jag lovar. sedan kollade vi idol och en film senare på kvällen. tror ni jag blev förbannad när robin E åkte ut igår?! Jag förstår inte ens vad svenska folket tänker med, juryn borde i varje fall få en liiten del att säga till om!

well, har varit iväg och kört pappa på morgonen, någon säkring hande gått på dalsjöskolan. det var ett tag sedan jag var där nu, hela skolan nerkladdad.. det är ju väldigt nödvändigt att hålla på sådär? målsrydsskolan hade också blivit nerkladdad, och dessutom har det varit en hel del inbrott där. jag undrar vart allt är på väg, när jag var liten fanns inget sådant här i denna skalan..

Kommentarer
Postat av: jeanine

hallo eller hur tänker folket? bev jätteledsen när Robin E åkte ut igår =(

men så är det ju bara en kan vinna o det är antingen anna eller kevin tror jag =)

kram

2008-11-15 @ 14:51:18
URL: http://jeeanine.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Jag tycker det är kul att spela tv spel ibland :P haha.. Får jag komma hem till dig nån gång förresten och öva upp mina pingis talanger? :S kan ju behövas, och om vi skulle kolla på resa också :) i veckan kanske? :S

2008-11-15 @ 18:56:38
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0